środa, 27 czerwca 2012

"Retrospekcja... okiem czasu..." - wystawa prac plastycznych Ilony Grzywacz

"Wychowałam się w Starych Rochowicach.

Część osób pewnie skojarzy mnie również ze szkoły podstawowej, liceum i gimnazjum w Bolkowie, gdzie się uczyłam.
Jeśli miałabym być uczciwa, powinnam wyjawić prawdziwe okoliczności powstania większości tych prac… są jednak osoby, z szacunku do których tego nie uczynię.
Ta wystawa to powrót do przeszłości. Wszystkie prace, prócz tych namalowanych niedawno na płótnie, były ucieczką od realnego świata. Ulotnymi chwilami radości…czystej przyjemności… i satysfakcji; teraz dzięki ukochanemu towarzyszącymi mi na stałe.
Najbardziej lubię to uczucie, kiedy któraś z prac wzbudzi prawdziwy podziw, sprawi przyjemność samym swym istnieniem, kiedy zmusi Cię do skupienia nad detalami.. i pozwoli na krótką chwilę tak jak mi oderwać się od rzeczywistości..."

Tak o sobie pisze Ilona Grzywcz autorka prac plastycznych, które można obejrzeć w naszej bibliotece.
Uroczyste otwarcie wystawy odbyło się 13 czerwca o godz. 16.30.
Wernisaż był okazją do obcowania ze sztuką, rozmów na wiele tematów a to wszystko przy małym poczęstunku.
Dziękujemy  gościom za przybycie i uświetnienie uroczystości.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz